Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Onsdagspigg

Publicerad 2010-02-17 10:53:32 i Allmänt,

I går hade jag tänkt simma på morgonen innan skolan, men jag försov mig. Istället tänkte jag gå till träninghallen på eftermiddagen, men eftersom jag också var tvungen att baka bröd blev det ganska sent. På mitt träningskort står det att simhallen och gymet i samma anläggning har öppet till 21:30 alla dagar. På hemsidan står det dock lite olika öppettider olika dagar. Jag chansade på att kortet hade rätt och åkte ner till simhallen runt åtta. Det var stängt.

Åkte hem igen och packade ner allt bröd och gick sedan till sängs utan mat i magen. Jag orkade verkligen inte laga någon mat. Drömde en ganska konstig semi-mardröm och vaknade ganska nervös. Och hungrig. Gick upp, åt min gröt och åkte till skolan; full av energi!

Serverade frukost först och sedan skrev jag lite på en uppgift i mediekommunikation, ringde ett samtal och väntade på ett mail. Eller väntar, för jag har inte fått det än. Nyss hade jag öppet fiket när det var rast och nu sitter jag och väntar på lunch.

Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela