Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Djur

Publicerad 2010-02-14 17:41:50 i Allmänt,

I dag har jag varit på hemlig utflykt med LK eftersom hon hade sin låtsasfödelsedag i fredags.

Vi var på Nordens Ark. Jag älskar djuren där och särskilt under lågsäsongen när det inte är så mycket folk och man kan se nästan alla djuren.

Förutseende som jag är glömde jag kameran hemma, men här är en bild på mitt favoritdjur.



Hon heter Sparta och bor på Nordens Ark. När vi var där var det tigermatning. Papperspåse med hö och köttbit serverades. Smarrigt!


Här kommer också en bild på det djur jag saknar mest.



Musse. Han blev nästan sju år gammal och var min lilla bebis. Snart har han varit borta från den här världen en vecka.

Kommentarer

Postat av: Hannes

Publicerad 2010-02-14 21:38:49

Kan det vara samma tiger som hälsade på Sigrid och CM? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela