Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Trasig iPhone = Trasig Hanna (Känsliga läsare varnas!)

Publicerad 2009-10-17 23:32:36 i Allmänt,

För drygt en vecka sedan tappade jag min iPhone (som egentligen inte är min, utan Johans som jag har fått låna) så att glaset sprack. Jag köpte ett nytt glas och kollade hundra filmer på youtube där folk bytte glaset och allt möjligt annat.

Så ikväll satte vi igång och pilla. Saken är den att i iPhone 2G som jag har är glas, digitizer och LCD limmade ihop med varandra, så man måste pilla isär dem jätteförsiktigt. Det gjorde dock inte vi, så nu kan jag inte låsa upp den och följaktligen varken låsa upp mitt SIM-kort eller göra något annat överhuvudtaget för den delen.



Min stackars älskade telefon. Förlåt mig Johan, du får riva sönder mina gardiner om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela