Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Spilld mjölk

Publicerad 2009-10-19 12:45:00 i Allmänt,

För en stund sedan ringde Dreamhack ABs VD till mig.
Det rev upp en hel del känslor kan man säga. Känslor som jag arbetat hårt för att trycka undan.
Jag tror dock att jag gick med på att åtminstone överväga någon slags konfrontation, fast det ska inte vara en konfrontation, utan mer som bara ett möte för att få ett mer värdigt avslut. Tror jag.

Jag hade verkligen behövt prata med någon från DH, som känner mig och som vet vad det här handlar om.
Här i skolan är det ju ingen som fattar varför jag är på dåligt humör och det är så mycket jag hade behövt diskutera känns det som.

Men lärarna är snälla och frågar hur det är med mig. Det är fint.

Sparkade ut två glas mjölk förut, som Filip hade ställt under bordet, där mina fötter var. Det kommer lukta skit i korridoren om ett tag. Härligt. Lunchen var god dock. Det är ju alltid något.

Och just det. Haha.. Pappa körde mig till bussen i traktorn förut. Det var spännande.

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2009-10-19 21:35:33

DH kan gå och hänga sig :P



Stora frågan är dock varför Filip ställde två glas mjölk på golvet under bordet... ?

Postat av: PixiJasmine

Publicerad 2009-10-19 21:37:56

Hej Hanna!



Jag hörde lite av vad hände men inte extremt mycket ang. DH, och tyvärr folk kan va så dum ibland och vill inte höra eller prova nåt nytt - särkilt om det "kompromissar" deras position som whatever...



kram kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela