Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Rundvandring

Publicerad 2009-10-21 22:13:05 i Allmänt,

Min hyresvärd fick något slags ryck och började storstäda efter jobbet.
Jag fick ångest såklart och blev tvungen att städa jag med. Alltså hon tvingade mig inte, utan jag gjorde det "självmant".

Eftersom jag ska åka bort på fredag och vara borta en och en halv vecka ungefär, så skulle det alltså städas upp så att annat folk kan sova här när jag är bortrest.

Åt en jättekaka förut och såg Arga snickaren på tv. Nu har jag inget att göra, så jag har gjort iordning en liten rundvisning i mitt rum. För den som är intresserad. Den som inte är det kan blunda eller titta bort. Hålla handen för ögonen kan funka också, men det brukar man känna själv vad som är bäst.



Rummet från trappan.



Rummet från "sminkbordet" och spegeln.



Rummet från sängen. Detta är alltså vad jag ser varje morgon när jag vaknar. Fast i ett annat ljus då förstås. Jag sover med ljuset släckt oftast. Och den ena datorn har jag vid sängen.



Underhållning. Jag får åtminstone motion när jag byter dator.

Detta är alltså mitt rum när det är nystädat. Kanske svårt att förså utan en "FÖRE"-bild, men jag kan säga att det är VÄLDIGT mycket luft överallt nu jämfört med för någon timma sedan.

Sovmorgon i morgon. En timme åtminstone, men det är inte illa.
Mässa i Trollhättan hela dagen som sagt. Förhoppningsvis kommer Carro förbi senare på dagen/kvällen så hon får se vad jag har pratat om.

Förresten.. Hittade en öppnad Japp som har legat i en väska ganska länge. Är den ok att äta? Någon som vet? Hur länge håller sig öppnad choklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela