Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Körslaget och utgång på Söder

Publicerad 2009-10-25 02:41:50 i Allmänt,

Nu har jag varit på krogen. Det var roligt.

Först var vi på Pet Sounds bar i fem minuter, jag hann svepa en cider på midre än två minuter och sedan gick vi till gaybaren Mumma. Då kom jag på att jag inte hade ätit sedan klockan 14, så vi gick till 7/11 och köpte nån pasta med gorgonzola och skinka, det var halvgott. Henrik smugglade in en brownie in på baren när vi gick tillbaks dit.

Efter att vi varit på Mumma en stund gick vi till Slussen och tog tunnelbanan hem igen.

Tidigare under dagen var jag och hälsade på Viktor på Körslaget. Det var spännande och jag tog en del bilder. Jag ska visa dem här sedan om Love bara kan hämta min kamera, för nu är jag verkligen för trött för att röra mig.

Vet inte riktigt vad jag har skrivit nu och orkar inte läsa, men det blir säkert bra. Jag är ju inte helt tappad bakom cidervagnen.

Här följer bilder från Körslaget:



Team Ola från Lund



Körledarna och Gry



Amy och Jönköpingskören



Kraaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela