Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Kakor, serier och resfeber

Publicerad 2009-10-20 21:13:15 i Allmänt,

"Inbilla dig inte att det är roligt att leva"
Det stod i en bok jag läser om en kvinna som levt större delen av sitt liv som heroinmissbrukare.
Bra bok, men lite obehaglig.

När jag kom hem idag kröp jag ner i soffan med min värmedyna och Six Feet Under. Underbar serie! Sedan gjorde jag snabbmakaroner och värmde köttbullar. Det var inte så gott, men mat är mat och ska ätas.

Fick en beställning på kakor, så jag gjorde två olika sorter, ifall de första inte skulle bli bra. Båda sorterna blev bra, så nu ska jag äta upp hälften. Eller sitta här och göra inget. Jag har inte riktigt bestämt mig.

I skolan grejade vi i Illustrator på förmiddagen, det var svårt men det är väl bra att kunna antar jag.
På eftermiddagen sprang jag runt och letade efter folk som ville vara med i reklamfilmen jag gör som ska vara klar på torsdag. Hittade några, men får fortsätta leta i morgon. Fattas florister, IT Media och Idrottare, men får jag dem så är det kirrat.

På fredag ska jag till Stockholm. Det ska bli skönt att komma dit, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra längre. Ska träffa Henrik på söndag och ha ångestmöte på måndag.

Nu ska jag titta på House. Om någon har förslag på vad jag kan göra i Sthlm, let me know!


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-29 11:18:53

Visst är Six Feet Under bra? Jag älskar den! Lånade första säsongen av pappa, så mer har jag inte sett men :) Kika gärna in på min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela