Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Kakor och reklamfilm

Publicerad 2009-10-21 17:35:25 i Allmänt,



Idag sov jag till tio. Duschade, åt fyra kakor och åkte till skolan.
Åt lunch, bjöd på kakor och började redigera film.
Här ovan kan man se resultatet.

Filmen ska användas på Gymnasiemässan i Trollhättan i morgon, där jag också ska tillbringa min dag. Dock får vi inte prata om IT Mediaprogramet, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga till folk. Har du vägarna förbi så hälsa på mig på/i Älvhögsborg.

Nu sitter jag hemma och har ont i huvudet och vill inte åka på yoga. Så jag tänker inte göra det. Skönt. Då behöver jag inte ha ångest över det mer. Aaah.
Istället tänker jag vara hemma och äta kakor och titta på tv. Kanske boka några tågbiljetter också. Men jag vet inte riktigt vart jag ska åka. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela