Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Handen - Sthlm - Kallhäll - Södermalm - Bromma

Publicerad 2009-10-25 21:32:47 i Allmänt,

Idag vaknade jag strax efter 11. Trodde jag. Tills jag slog upp datorn och upptäckte att min telefon inte hade ställt om sig till originaltid. JAG SAKNAR MIN IPHONE!

Gick upp efter ett tag och gjorde frukost, drack upp det sista av Esbjörns laktosfria mjölk, duschade osv. Och sedan stryde jag stegen mot T-banan.

Henrik och Martin skulle möta mig vid Handen, och när de väl kom så skulle vi åka direkt in till stan. 40 minuters resa för att alltså vända och åka tillbaka. Fick träffa Martins katter och så åkte vi till mAx.
Måste säga att jag blev högst besviken på servicen där, men gott var det.

Efter mAx åkte vi hem till Henrik och kollade på Dexter och Henrik och Viktor 2 (han får heta så, eftersom det kommer en till Viktor senare) spelade Warcraft. Jag fick mig VÄLDIGT många härliga skratt i deras sällskap. Sådär så att jag fick lite ont i magen. Det var härligt.

Åkte hem sedan till Love och fick lite mat, blev hämtad av Viktor 1 och så åkte vi till Bromma där han bor.
Nu håller han på och tvättar sina kläder i en hink för han har ingen nyckel till tvättstugan. Hihi.. Det tycker jag är roligt.

I morgon ska vi till Nyhetsmorgon. Och sedan ska jag och Love på möte med några ur DreamHack ABs ledning. Det senare är inget jag ser fram emot direkt, men det är nog ganska snabbt avklarat får vi hoppas.

Nu är jag trött som den lilla lilla grisen och grannarna låter konstigt.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela