Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Grå söndag

Publicerad 2009-10-18 11:13:05 i Allmänt,

Idag vaknade jag av att mamma väckte mig mitt i en mardröm. Det var Robin Hoods föräldrar som försökte döda honom, och jag hade redan sett slutet, så jag visste hur det skulle gå. Skitskumt och läskigt.

Nu har vi ätit lyxfrukost (havregrynsgröt med drottningsylt) och druckit varm choklad.
Det är tänkt att vi ska åka hem innan tolv, men pappa har åkt iväg med bilen och har lämnat mobilen här så vi får väl se vad som händer.

Sen gick ju min telefon sönder igår och precis när jag skulle somna kom jag på att jag har min kalender där i och alla mina tågbiljetter.. Men Anders tror att den kommer funka igen om man gör färdigt och byter ut glaset, även om LCD:n fortfarande kommer vara sprucken.. Vi får se vad jag lyckas åstadkomma när jag kommer hem.

Hittills är det alltså en ganska grå och trist dag och ingen är riktigt på humör för någonting alls.

Jag har plockat ihop några filmer som jag ska låna hem och fått dem godkända av Martin via SMS, så nu kan jag låta mina Scrubs ligga till sig lite, så att jag kanske hinner glömma av åtminstone några av dem, och istället ägna mig och filmerna.

Fick se en bild på Carolin och Marcus lilla bebis precis. Jisses vilken fin liten skapelse!

Roger över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela