Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Glad måndag

Publicerad 2009-10-19 20:02:36 i Allmänt,

Det har varit en helvetesdag. Men istället för att älta det tänker jag skriva om de få saker som lyst upp lite.

När jag kom till skolan möttes jag av rektorn som berömde mig och sa att filmen jag gjorde om Ehsan förra veckan var jättebra och la direkt en beställning på en reklamfilm för skolan till mässan på torsdag.

Skolmaten smakade bra.

Flera lärare noterade att jag var på dåligt humör och hälsade vänligt på mig. För att inte nämna Mr Lärare himself; Ehsan, som såg ut som solen och var redigt glad över filmens genomslag.

Efter skolan var jag med Omar och Filip och fikade hos Lotta. Alla tre fick mig på bra humör!

Har haft den obligatoriska genomgången av livet med världens bästa hyresvärd, och det lättar alltid på tyngden på axlarna.

Nu ska vi titta på Livet i Fagervik. Världens mysigaste serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela