Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Fest, magkatarr, kalas och hemmabio

Publicerad 2009-10-30 22:30:18 i Allmänt,

Strax före tre igår cyklade jag till bussen på cykeln jag fick av morfar när jag var 10. Den var för liten, men jag kom fram i tid ändå.

I Trollhättan träffade jag Carro och vi drog hem till henne och kollade lite youtube och käkade pasta och korv, sedan skulle vi sminka oss och så och det var roligt. Men så plötsligt var klockan kvart i nio och vi hade tänkt vara på Lipz före 21:30 för att komma in gratis, men det gick som det gick och vi kom dit typ tjugo i elva. Ja jag vet att jag blandar siffror och bokstäver, förlåt. Iaf så var det jättelång kö, men vi kom in till slut.

Sen var det fest för hela slanten. Fasen vad roligt vi hade. Det är inget som lämpar sig för den här bloggen dock, men kul var det!
Carro ville ta med sig bartendern hem, men det fick hon inte sa han. Taskigt tycker jag. Men jaja.
Fick oväntad skjuts hem sedan också, det var kul.

Dock åt jag inte ordentligt när jag kom hem så jag mådde sjukt illa. Jag brukar inte alls bli bakis eller så. Istället brukar jag vakna sjukt tidigt dagen efter och vara superpigg, men om jag inte äter får jag magkatarr och det var det som hände nu. Och då kan jag inte äta något alls.
Så det var bara att gå och lägga sig igen så snart jag vaknat och sen sov jag till halv sex nu ikväll.

Då kom pappa och sa att vi skulle åka på kalas, så jag fick gå upp och klä på mig och hoppas på att det skulle bli god mat som var snäll mot min mage.

Min kusin hade gjort middag bestående av nån gullig sallad till förrätt, tofugryta med ris till varmrätt (det var spännande, jag har aldrig ätit tofu förut) och så typ ugnsgratinerade frukter (heter det så fastän det inte är ost med i bilden?) med vit choklad och glass. Mmmm!

Efter maten spelade vi Rock Band på deras nya hemmabiosystem. Jag vill bo där nu.
Fick se Dexter-introt i HD på duk också. Det är alltid lika härligt. Och vad fin den nya PS3:an är. Gillar det där matta materialet mer än pianolacken som är på det andra.

Dagens roligaste kommentar levererades av min yngsta kusin och följer här:

"Det finns skillnader på folk från Brålanda, och folk från Sundals Ryr, som till exempel utseendet."

Nu ska jag titta lite på House och kanske Six feet under och sedan sova. Kanske åka till kusinerna i morgon igen och kolla Dexter ordentligt.

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-11-04 20:39:42

"Carro ville ta med sig bartendern hem, men det fick hon inte sa han. Taskigt tycker jag. Men jaja."



haha jag dör av skratt varje gång jag läser det xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela