Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Beslutsångest och hunger

Publicerad 2009-10-28 11:18:59 i Allmänt,

Jag ska när som helst nu gå och duscha. Sedan är det tänkt att jag ska åka till Vänersborg och Överby.
Det är här det blir krånligt, för en kompis ville följa med och det vore skitkul verkligen, men det går ju inte om jag ska åka på Yogan sen, och ärligt talat så känner jag inte jättemycket för att gå på den, men jag borde. Men det var längesedan jag träffade den här kompisen, så jag kan inte bestämma mig.

Det är något nytt det här att jag inte kan ta beslut själv. Känner mig osäker och förvirrad och är väl antagligen rädd att göra fel också. Något jag definitivt måste jobba på.

Jaja. Duscha först, äta och sedan se vad som händer. Hoppas på att det löser sig av sig självt.

Nackdelen med att sova såhär länge är att jag blir sjuuukt hungrig, men jag har bara mig själv att skylla.

Ja just det.. Det är 122 dagar till min 20-årsdag. Woho!

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-10-28 18:23:06

Kan inte kompisen åka hem själv, t.ex. med buss?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela