Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Bananer, mässa och godis

Publicerad 2009-10-22 20:10:52 i Allmänt,

Trots att jag hade sovmorgon idag snoozade jag alldeles för många gånger. Det börjar bli en vana. En dålig sådan antar jag, eftersom jag alltid måste stressa eller hoppa över något i min morgonrutin.

Tittade på klockan när jag höll på att sminka mig och såg att det var fyra minuter kvar tills bussen gick, så jag ryckte tag i två banander, jackan, skorna och sprang.
Fick till och med stå och vänta på bussen någon minut. När den kom var det världens gladaste busschaufför som körde, så jag blev på gott humör.

Kom iväg till Trollhättan efter att jag lagt en hemlis på brevlådan. Eller egentligen i brevlådan..

Så var det alltså dags för gymnasiemässa. Det var mycket folk i perioder, men det var riktigt roligt faktiskt.
Ville inte åka hem trots att jag varit där jättelänge, men sedan fick jag skjuts av Jennie heeela vägen hem till dörren. Det var grejer det.

Dagens trevligaste var nog att Carro kom till mässan och hälsade på mig. Fasen vad mycket vi kan prata när vi har kommit igång. Satt i en och en halv timme och verkligen bara pratade. Haha.. Älskar våra konversationer, men blir alltid lite orolig att folk ska tjuvlyssna.

När jag kommit hem (halv sju ungefär) åkte jag med min hyresvärd till Willys. Jag hade 50 kr att handla för och hade en liten nota, men jag fick stryka några grejer när jag kom på att godiset är superbilligt denna veckan.
Jag intalade mig själv att jag behöver det för morgondagens tågresa.

I morgon har jag egenträning på morgonen, tänkte köra intervallträning till skolan. Lämna busskortet och bara hänga lite. Jag trivs så bra där att jag nästan aldrig vill vara hemma.
Sedan någon gång efter fyra ska jag ta tåget till Göteborg, äta på Subway och sedan går tåget till Stockholm.
Det ska bli kul.

Nu känner jag att det håller på att bli för långt, så jag avbryter här. Kanske måste skriva lite till senare dock. Hm..

Jaja.. Maten kallnar.

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-10-22 20:16:26

Hahaha, folk skulle nog tycka det var kul att tjuvlyssna!

Fan vilken kul blogg för övrigt, älskar att du försover dig och äter kakor hela tiden :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela