Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

15:01

Publicerad 2009-10-23 15:06:35 i Allmänt,

Nu, när jag börjar skriva är det 48 minuter kvar tills bussen går. Egentligen borde jag kanske ta den som går om 18 minuter..

Har stresspackat nu och det som händer då är att jag får med mig en massa skit som jag inte behöver, samtidigt som jag glömmer en massa viktiga grejer. Bara nu när jag skriver kommer jag på fyra-fem saker som redan borde ligga i väskan. Men jag är för lat för att hämta dem. Det får väl bli som vanligt; att jag tar fram en ny väska och packar ner allt överblivet skit.

Gick till skolan förut, tänkte säga hejdå inför lovet och käka lunch och lite så.
Jag fick någon lax med god sås och räkor, eftersom det var kyckling. Men redan efter fyra tuggor bet jag till på något hårt.
Det är få saker som får mig att verkligen  att tappa matlusten. En sådan sak är när jag får ben i min fisk. Så jävla obehagligt är det. Så jag blev inte mätt direkt. Men i Göteborg tänker jag äta på Subway. Mmmmmmmmm. Mums!

Mot Stockholm snart alltså. Love ska hämta mig och så ska jag få sova hos dem inatt. I morgon pratade Viktor på att jag skulle åka med honom till Frihamnen. Vi får väl se vad som händer där. Jag tar med kameran!

Nu orkar jag inte skriva något mera.

Trevlig resa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela