Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Världens längsta måndag

Publicerad 2009-11-09 21:11:50 i Allmänt,

Viktor väckte mig en kvart innan vi skulle åka. Halv fyra alltså.. Då hade jag precis lyckats somna om, efter att jag vaknat klockan 23 och varit pigg som en räv.

Nyhetsmorgon gick fort idag, men jag orkar inte höra ett ord till om Berlinmuren och svininfluensavaccin. Man blir knäpp av att titta på nyhterna fem-sex gånger på morgonen.

Jag träffade den här mannen iaf. Det var coolt.



Osminkad och trött som bara den. Men vi åkte hem och sov till klockan 15. Halv fyra åkte vi till Sickla köpkvarter i Nacka och började leta efter jacka. Där kan man snacka om ångest alltså.. Fy fan.. Gick igenom alla affärer som var någorlunda i min prisklass (ungefär gratis) två gånger innan jag köpte en likadan Everestjacka som Viktor köpte. Fast min har rosa kanter och hans har blå. Bild kommer när jag vet att jag inte vill lämna tillbaka jackjävlen.

Här kommer iaf en liten film från vårt äventyr igår till Heron City!




Nu är jag jättetrött, så jag tänker lägga mig, trots att det är alldeles på tok för tidigt!
I morgon ska jag till Folkoperan!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2009-11-10 13:12:27

Gösta!



Love love love! (inte som i Love utan som i äkta ren kärlek :P)

Postat av: carro

Publicerad 2009-11-10 22:15:55

Jäklar vad kändisspotting det var här på din blogg nu då! :P haha. men skoj :D jag håller med dig på svininfluensavaccinet-grejen, aftonbladet skriver ju typ inte om nåt annat känns det som.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela