Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Tröttheten är överväldigande

Publicerad 2009-11-22 01:54:59 i Allmänt,

Det har varit tre besvärliga, men roliga dygn. Första dagen höll vi på från tio på morgonen till elva på kvällen ungefär, andra dagen mellan åtta och åtta och idag fick jag sovmorgon för att jag skulle överleva två föreställningar. Från ett till tio ungefär blev det idag. Det var mest lagom så.

Jag körde alltså följe under föreställningen. När det inte var följe gjorde jag en massa annat. Torkade dansmattor, riggade cirkusgrejor i taket, torkade lite mer dansmattor, höll koll på Love och hans saker och tankar och så vidare, och så vidare.

Jättekul har jag haft iaf och båda föreställningarna blev jättebra! Jag är stolt över min insats och känner mig på det hela taget nöjd.

Började klippa ihop en film, men jag är så trött nu i hela kroppen, och trots att jag helst skulle hälsa på Viktor en snabbis i morgon innan jag åker tror jag att det kommer bli precis som vanligt när jag inte har någon bestämd tid för när jag ska gå upp; att jag bara kommer sova hela dagen och sedan stressa till tåget.

Men, men... Lång tågresa i morgon så jag kommer nog ha filmen klar till i morgon kväll. Eventuellt. Kanske.

Längtar hem ganska mycket och saknar skolan, men det ska bli kul att komma till Karlshamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela