Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Sveriges bästa kundservice?

Publicerad 2009-11-13 00:19:24 i Allmänt,

Började dagen med ett möte i Hallunda. Det var spännande så tillvida att vi satt på en läktare och såg på när någon skolklass i ungefär min ålder spelade handboll. Samtidigt som de insatta i vår lilla grupp diskuterade hängpungter och brandvakter. Jag fattade inte så mycket, men jag får nog mer klarhet på torsdag när det ska riggas upp och så.

När  vi kom tillbaka till Folkoperan runt 15 började vi fixa med mina tågbiljetter. Sitter just och redigerar ett klipp om det. Förhoppningsvis är det klart innan det här inlägget så att det kan få vara med här.



Sitter nu och kollar på när Viktor städar och donar. Han har tvättat idag och sådära. Som en liten arbetsmyra nästan.

Fick sitta med i inspicientbåset under föreställningen idag, det var jättekul, för jag hörde nästan hela tiden vad de sjöng om nere på scenen och när jag inte gjorde det kunde jag bara titta i noterna för att hänga med. Det blev en helt annan upplevelse måste jag säga.



När jag hade suttit och väntat på SJs kundtjänst jättelänge tröstade jag mig själv med nästan 4 hekto godis. Men gott var det. Åtminstone tills jag började bli mätt.

Nu är det hög tid att gå och lägga sig. I morgon ska jag följa med Viktor till Idol.
Hoppas att jag vågar be Erik att få ta en bild med honom att lägga till min samling!


Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2009-11-14 12:41:33

Haha, fint med lyckliga slutet på filmen iaf ;)

För övrigt är hela SJ vs Öresundståg-grejen en frickin pain in the ass. Fick ta en taxi för 700kr en gång från Karlskrona till Karlshamn som SJ efteråt vägrade betala, trots att att det var snubben från SJs ersättningsbuss som gav mig numret och sa åt mig att ta taxin... Det var då jag köpte bil istället :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela