Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Simning och pannkakor!

Publicerad 2009-11-27 15:09:38 i Allmänt,

Igår kväll var vi och simmade. Det var spännande. Jag hade inte hittat någon baddräkt som kostade under 500kr så jag gick med till simhallen på vinst och förlust. Det visade sig som tur var att dom hade badkläder för uthyrning och jag fick hyra en jättefin blå baddräkt. Allt var med andra ord frid och fröjd tills jag upptäckte att den inte längre hade någon stretch kvar i sig. Men men, för tio kronor fick det gå. Kände mig fin iaf.

När vi kom hem sen gjorde Martin hamburgare med fetaost i. Jättegott och väldigt mättande. Sen åt vi godis och kollade på två avsnitt av House.

Trots att vi sedan la oss tidigare än vanligt var jag helt sjukt trött när jag vaknade i morse. Fick tvinga mig upp ur sängen och peta i mig gröten som stod och glodde på mig på bänken.

När jag kom till BTH visade det sig att typ ingen jag känner igen var här, så jag satte bara igång med mitt och det har rullat på bra faktiskt. Bara pyttelite krångel, men inget jag inte kunnat hantera. Förutom när skolans högtalarsystem (typ för brandlarmet) började skicka ut gsm-störningar på hög volym i hela huset. Tydligen hade någon lagt sin mobiltelefon på fel ställe. Skitstörigt. Höll på säkert en halvtimme.

På lunchrasten gick jag hem och så skulle vi göra pannkakor. Det gick till såhär:



Nu sitter jag och grejar lite. Om jag är klar innan fem med det jag håller på med ska jag försöka fixa lite med HDvloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela