Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Praktik och vloggar!

Publicerad 2009-11-10 23:29:22 i Allmänt,

Igår kväll ställde jag klockan på 06.30 för att jag skulle hinna göra matlåda och kanske eventuellt diska som jag lovat. Men när jag inte hade somnat vid 12-tiden ställde jag om klockan till sju och sedan snoozade jag 20 minuter.

Praktiken på Folkoperan började med att jag kom i tid. I god till till och med. Men Love var sjuk och Jimmy visste inte att jag skulle komma, så jag satt och väntade på dem till 9.20 ungefär. Så gick vi till Kjelle och köpte en massa CD- och DVD-skivor. På vägen tillbaka såg jag Per Morberg i en korsning. "Åh, kolla där är Per Morberg!" utbrast jag. Det var inte så populärt. Fast det gjorde inget.

På eftermiddagen fick jag sitta med på ett möte med han som ska regissera nästa uppsättning på Folkoperan, Silversjön. Det var jättespännande, intressant och roligt, men jag hade nog sovit dåligt, eller så var det dålig luft där inne, för jag höll verkligen på att somna.
Här är ett klipp om en pinsam grej som hände i anslutning till mötet:




Och här är ett till klipp bara för att jag är så produktiv!



I morgon ska jag vara med och köra föreställning på kvällen, så jag börjar klockan ett. Undrar om man ska ha matlåda med sig då? Hm..
Håller på med en till film, men den håller på att exportera sig, så den får ett eget inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela