Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

På cirkus i Alby Centrum

Publicerad 2009-11-18 02:08:20 i Allmänt,

Det är riktigt skönt att sova. Sömn är lätt underskattat. Idag sov jag ungefär till tolv. Sedan satt jag bara och kollade på när Viktor städade.

Sedan åkte jag till Alby med Love och gick till Cirkus Cirkör för att kolla dansmattor och så fick vi även se ett repnummer som ska vara med på Carmina Burana. Alltså en cirkusartist som snurrar i rep och sådär.




Nu har vi sett en helt sjuk film. Happiness heter den. Obehaglig som fan, men jag är grymt imponerad av skådespelarnas insatser. Seymour Hoffman är ju i och för sig sällan annat än fantastisk, men till och med barnen i den här filmen var duktiga.

Nu känns det som att mitt knattrande stör husfriden lite, så jag ska sova.

I morgon ska det bjudas på tårta på Folkoperan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela