Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Ny film om JB Uddevalla

Publicerad 2009-11-04 17:58:07 i Allmänt,



Idag kom jag till skolan kvart över tolv ungefär. Åt god lunch(frukost) och sen skulle jag och Filip greja lite i studion, vi kom dock inte så långt för han skulle till gymmet med Omar.
Jag satte mig och redigerade materialet från igår i stället och klockan 4 var jag klar. Då fanns dock ingen att visa den för eftersom alla lärarna hade möte och alla elever hade gått hem (utom tre som typ hängde kvar, jag vet inte).

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska bli tvungen att ge mig ut i kylan igen. Yoga ikväll alltså. Ska bli kul och så, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer nå ner till mina egna tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela