Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Luftslottet som sprängdes

Publicerad 2009-11-28 22:59:04 i Allmänt,

Igår var det fest. Det var trevligt, men eftersom jag inte vet vem som läser här hör detaljerna som vanligt inte hit.
Sov som en gris inatt iaf och det var skönt. Längesen jag sov ut sådär ordentligt.

Käkade gröt till frulle runt 12 och sen såg vi Flickan som lekte med elden. När den var slut bokade biljetter till Luftslottet som sprängdes och Martin gjorde jättegod tacopaj. Den var bara lite stark, men det gjorde inget för jag fick godis efter.

Sedan var det alltså dags för bio. Jag var väldigt entusiastisk och förväntansfull och fick bita mig i handen flera gånger för att inte börja berätta allt som fattades från böckerna för Martin.

När filmen var slut var jag lyrisk. Nu är ska vi kolla på gårdagens Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela