Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Körslaget och Finalfest!

Publicerad 2009-11-16 20:13:02 i Allmänt,

I lördags var jag först och åt lunch med syster och hennes kille. Det var roligt och ganska gott. Så gick vi runt lite på Söder och i Gamla stan och spanade efter kändisar. Såg David Batra faktiskt.

På eftermiddagen sen åkte jag till Frihamnen och kom precis i tid till genrepet, så jag satt i publiken och applåderade lite. Det kändes i luften att det var final och trots att det var långt kvar till programstart så var stämningen på topp!

Efter programet samlade jag konfetti. Här är en film om det:




När vi hade riggat ner kameror osv var det dags för finalfest.

Vi begav oss först hem för att byta om, och sedan drog vi vidare till Le Bon Palais. Det var jättemysigt där och mycket folk. Bygglovs-Matte var där och såklart Ola och Stefan från körslaget samt några ur de två finalkörerna.

Jag blev bjuden på en massa mjölkdrinkar och cider och när jag bad om vatten fick jag mer mjölkdrinkar och ibland cola. Men aldrig något vatten. Hm..

Kom iaf hem halv tolv.. Dagen efter.. Men JÄKLAR vad roligt jag hade! Dock var det svårt att hålla sig vaken på praktiken och när det började närma sig kväll och jag fortfarande inte hade fått tag i någonstans att sova började paniken krypa över mig. Mest  berodde det nog på sömnbristen, men även om man vet att det alltid löser sig på något sätt är det sjukt läskigt att inte veta vart man ska ta vägen riktigt. Det löste sig iaf, och nu har jag sovit som en gris hela dagen. Skulle gå och bli vaccinerad, men man han inte ens komma in på vårdcentralen innan man möttes av fjorton lappar med texten "VACCINET ÄR SLUT, VI FÅR INGET MER VACCIN DENNA VECKA 47!!!"

Skulle ta av mig mina ringar förut, och då sprack min favoritring som jag fick av Johan i somras. Började blöda och fick sjuta fram diskningen några timmar.

Håller på och renderar några klipp från Idol, och det är klart om ca 40 minuter, så nu ska jag diska lite till och så får det bli ett till inlägg senare!

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela