Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Kent, trasig kaffemaskin och mönstring

Publicerad 2009-11-05 17:34:34 i Allmänt,

Årets bästa investering. Lätt.
Sitter och lyssnar nu och det känns helt underbart. Blundar jag så kan jag se scenen framför mig och känna basen i bröstkorgen.
Har inte gjort något skolarbete idag. Känns värt.

Men jag har iaf gjort rent skolans kaffemaskin. Den sprutade varm o'boy på allt och alla i närheten och när vi öppnade den rann det o'boy överallt där inne. Som en liten sjö typ. Eller flera små sjöar.
Det var en liten slang som hade lossnat, så jag satte tillbaks den och sen var det bara att börja torka.
Fint blev det iaf och jag fick en kopp choklad som tack.
Sen hjälpte jag Erika i kafeterian, i morgon ska vi öka försäljningen ytterligare genom en del justeringar.

Åkte hem strax efter tre och hann med min buss så jag kom hem innan det blev mörkt.

Håller på och tvättar nu så att jag har rena kläder att ha med till praktiken. På lördag bär det av mot Stockholm igen. Ska bli riktigt roligt!

Funderar på att mönstra också förresten. Behöver ju något att göra sen efter studenten. Om jag inte ska åka till Kenya vill säga. Hm.. Vi får se. Det är ju fortfarande lååång tid kvar.
Nu ska jag koka lite pasta och sen blir det chokladpudding till efterrätt.

Jag når fortfarande ner till tårna!

Kommentarer

Postat av: Anonymous

Publicerad 2009-11-06 22:13:24

klart du ska mönstra

Postat av: Ida

Publicerad 2009-11-07 01:55:17

Åk till Kenya! Det är underbart där :) Har varit i Kisumu, Nairobi, på safari (minns inte vad nationalparken hette), Mombasa och i Malindi! Var där i 3,5 veckor när min pappa jobbade för Läkare utan gränser =)

Postat av: Jan

Publicerad 2009-11-08 09:25:23

Jag håller oxå med om Kenya-alternativet. Efter att ha varit ett år i Tanzania måste jag säga att det va det bästa jag gjort någonsin. Man får lite perspektiv på tillvaron.

Lycka till!

/Jan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela