Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Karlshamn dag fyra

Publicerad 2009-11-26 11:28:04 i Allmänt,

Här i Karlshamn händer det inte så mycket som i Stockholm. Hallå eller. Who knew?
Detta innebär alltså att jag inte bloggar lika mycket och det blir även färre videobloggar tyvärr.
Men jag jobbar på den jag håller på med som är i HD.

På praktiken sitter jag och klipper ihop en gala till förmån för barn i Krylova i Ryssland. Vet inte när den är ifrån, men kanske ett par år sedan. Har fått lära mig att använda Multi-cam-funktionen i Premiere och det är jätteroligt faktiskt. Går fort och känns som att sitta och bildmixa live, fast man kan ångra sig. Praktiskt liksom.

Är grymt hungrig, men det är lunch om 40 minuter. Undrar om man får gå tidigare om man inte har haft någon förmiddagsrast.. Jag vågar nog inte fråga.

I går på lunchen gick vi hem och såg senaste Dexter-avsnittet. Jag säger bara: HERREJÄVLAR VAD SPÄNNANDE. Vi satt som på nålar hela tiden och i slutet skrek vi bara rakt ut för att det var så flippat. På kvällen såg vi det igen.
Vi hade också besök av några vänner till Martin, med en liiiten bebis. Eller ja, sju månader gammal tror jag. Skitsöt. Han skrattade om man skakade på huvudet och när vi kollade på den här videon:



För övrigt sjukt bra auto-tune-remix. Haha..

Nu hoppas jag att Premiere har renderat klart det den håller på med så att jag kan fortsätta lite till innan jag går på lunch.

Fred.

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-11-27 17:48:02

haha.. sjukt söt, auto-tune är ju lätt värt om man inte kan sjunga å så, men funkar precis lika bra på bebisar! :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela