Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Idol!!

Publicerad 2009-11-14 00:26:10 i Allmänt,

Idag försov jag mig. Ytterst pinsamt. Vaknade i rätt tid först, men snoozade (förbannade jävla påfund) och vaknade igen först när Viktor precis skulle åka. Så jag gjorde mig iordning och sprang till tunnelbanan en timme senare.
Väl på plats på Kvarnholmen visade det sig att det fattades en passare, så jag fick rycka in. Det var kul att göra lite nytta och inte bara stå och titta på.

Nu är jag jättetrött och vill inte störa Viktor som ska upp halv åtta imorgon, så bilder och videoklipp kommer i morgon, men jag kan avslöja att:

JAG FICK TVÅ KRAMAR AV ERIK!!!! Så jävla mysigt!

Godnatt.

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-11-15 00:21:35

WHAAAAAT JAG VILL OCKSÅ HA KRAMAR AV ERIK!!!



Så jag hatar dig lite nu, förlåt för det men du får helt enkelt leva med det när du går runt och kramar sjung-gudar sådär.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela