Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-11-07 13:54:27

haha söt. du är så rolig. känner igen mig i packningsångesten o mammor som försöker peppa!!

Postat av: hyresvärden

Publicerad 2009-11-08 16:53:03

Himla bra video. Den är så full av undertoner, som en snutt hämtad ur en Ingemar Bergman-film: Ångest, ångest... nu känner jag ... nu kommer den... suck...

Och du påminner lite om Greta Garbo men de där stora ögonen som vimsar hit och dit. Jag vill se mera video från Stockholm - Hur är det med den manliga fägringen i huvudstaden?

När du kommer hem igen ska jag skriva Packningslistan Packa Hannas Kappsäck åt dig så att du slipper tänka på det - kan göra en lista för Kortdagarsbortovaro, en för Enveckasbortovaro och för Fleraveckorsbortovaro, så kan du bara kolla på dom.

Hur är det med den manliga fägringen

Postat av: H

Publicerad 2009-11-09 01:04:01

SötHanna.



Mer videobloggar!

Postat av: PixiJasmine

Publicerad 2009-11-09 21:21:16

alltså mer videobloggar hanna! Gillart massa! :) Vill oxå börja med vlogging - har ju planerat i nästan 2 månader eller så men aldrig kommit fram till det än... kanske borde göras...grr.



xxlove från jönköping

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela