Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Fredagsångest

Publicerad 2009-11-06 21:24:42 i Allmänt,

Jag avskyr när jag måste komma på rubriker till mina inlägg. Har aldrig gillat att sätta rubriker över huvud taget. Inte så populärt när man går Media..

Idag hade vi innebandy på idrotten. Första gången sedan jag gick på Dahlstiernska som jag haft lektion i en gympasal. Det var riktigt roligt och skönt att svettas riktigt ordentligt. Jag gjorde flera mål och vi i mitt lag var heeeelt grymma!

Hjälpte till i cafeterian på eftermiddagen och chillade gittet med Erika.
Kom hem lite efter fyra och gick och la mig för att vila lite. Somnade såklart och vaknde någon gång efter sju. Seeegt. Gick upp, lagade mat, tvättade och började packa.. Nu sitter jag och kollar på Idol. JÄKLAR vad Erik är grym! Hans version av The Show Must go on var helt otrolig.

Skulle behöva prata med Viktor och Love, men Viktor jobbar ju och Love också kanske. Kanske bäst att dra iväg några sms sen när det är paus i Idol.

Packningen ja.. Jag hatar verkligen att packa och får bara ångest.
Apropå ångest.. När jag gick med Erika till Kampenhof kom det fram någon brud och började snacka om barnkonventionen. Fan vad jag hatar sådant. Klart att jag tycker synd om alla barn och whatnot, men jag vill inte skriva mitt namn på nåt vykort och skicka till stadsministern utan att tänka igenom det.
LÅT MIG VARA NÄR JAG GÅR PÅ STAN FÖR FAN!

Saknar min familj sjukt mycket också. Hur ska jag klara mig utan dem i fyra veckor? Känner mig som världens minsta människa ibland..

Jennie! Om du läser det här, så kom ihåg att prata med Linnéa på måndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela