Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Eftermiddagsblogg

Publicerad 2009-11-27 16:46:27 i Allmänt,

Ja, jag vet att det inte var längesedan jag bloggade, men jag kom på lite mer saker jag vill föra fram.

Först och främst vill jag gratulera mamma och pappa som har 27-årig bröllopsdag idag! Dessutom fyller Omar 17 idag och i veckan har både farmor och mormor firat födelsedag, så jag har skickat en massa paket och vykort. Dock bara till släktingarna. Sorry Omar.. ehe..

Sitter och klipper min HD-vlogg nu. Det blir skitbra detta..

Ikväll blir det eventuellt fest. Om inte så har jag inget alls emot att sova lite extra.

Vill passa på att tipsa om Kristoffer Hedberg, som spelade på vår julavslutning förra året. Lyssnar nu och har riktigt trevligt här i min ensamhet.

Vet inte när vloggen blir klar, men håll utkik! Förhoppningsvis blir den klar idag, men jag litar inte ett ögonblick på att den här datorn ska fixa det. Den som lever får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela