Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Carmina Burana

Publicerad 2009-11-23 18:38:22 i Allmänt,



Lite försenad, but still.

Jag vill redan nu flagga för att nästa vlogg antagligen blir i fullHD, eftersom jag har fått låna hem finkameran från BTH* där jag gör min praktik de två kommande veckorna.

Det är trevligt att bo hos Martin, han har riktig duschkabin, bäddsoffa och man får riktig gröt till frukost och tvättiden är bokad när man kommer. Jag har bott jättefint i Stockholm också, men jag har noterat att lägenhetsplaneringen i Karlshamn håller lite högre standard än den i huvudstaden. Baserat på min egen statistik.

Jag är sugen på pannakakor eller köttfärssås och spagetti, men har en bit pizza kvar sen lunch att äta. Vi får se hur det blir helt enkelt. Senare ikväll vankas det film och filmande antar jag.

*Blekinge Tekniska Högskola

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela