Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Bilder från Idol

Publicerad 2009-11-16 19:39:33 i Allmänt,

I fredags var jag ju på idol. Här kommer några bilder:



Jag i Greenroom. Jag har min nya jacka på mig för det var typ 14 grader inne i studion..



Jag och Andreas! Jag rodnar för när jag bad att få ta en bild sa han "ja visst, självklart!" men så kom det en massa små barn och dom fick gå före såklart, så jag stod bara där och väntade och typ kände mig obekväm.



Jag och Eddie, som åkte ut. Hm. Synd.



Suddig bild på Laila, för jag var stressad och så skrattar vi typ för att hon äter korv och vi höll på att krocka.

Okej.. Är ni beredda nu för här kommer THE SHIT!










ERIK!!! Han är ju helt grym och sjunger som en gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela