Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Välgörenhetsdagen och gammal vlogg

Publicerad 2009-12-10 20:58:24 i Allmänt,

Innan jag börjar skriva om dagen som var vill jag bara framföra ett stort tack till Oddie, som har räddat min vardag. Har ätit gröt med salt och russin till fukost och tacopaj med sallad till kvällsmat varje dag denna veckan! Helt underbart vad smidigt allt går! TACK!

Idag var det alltså dags för välgörenhetsdag i skolan. Detta innebar att jag och tre till stod i fiket hela dagen och sålde kakor som vi bakade. Dessuom hade vi besök av Kristoffer Hedberg som spelade och sjöng.

För att summera var det en lyckad dag med mycket skratt och trevlig stämning. Här kommer några bilder:



Fr. Vänster: Jag, Jennie, Maliyneh och Tina



Den här stackars burken har jag tappat i golvet ett antal gånger, men idag drack jag upp den. Med tanke på hur länge vi har känt varandra var det med blandade känslor.

Efter skolan åkte jag till Torp och köpte ett skitsexigt hårddiskchassi med inbyggd FTP. Vågar inte packa upp den än dock..

Nu har jag bäddat ner mig under en filt med godis i bägare (!) och Six feet under på datorn. Det känns som fredag, men icke. Har fått en avi med posten idag. Fattar dock inte varför jag ska behöva ta mig till Skogslyckan för att få mitt paket. Som om jag har ärenden åt det hållet liksom.. Pfft!

Här kommer en försenad vlogg också. Enjoy!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-10 21:56:16

men hanna nu är jag besviken....

vart är videoklippet från idag?

Postat av: Ivnuk Suupercøllidr

Publicerad 2009-12-11 00:36:25

Saknar Mirjam! Och dig förstås :)

Postat av: Martin

Publicerad 2009-12-11 09:24:28

Gröt, paj, sallad. Nya Martin i ett nötskal ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela