Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Teenage cribs och pepparkaksdeg i massor

Publicerad 2009-12-13 00:14:34 i Allmänt,

Idag vaknade jag av att min hand hade somnat och det gjorde fruktansvärd ont. Eller det gjorde väl inte ont egentligen, men alla vet väl hur det känns när någon kroppsdel somnar och det var väldigt mycket obehagligare än vanligt. När hela jag hade vaknat somnade vi om och sedan när vi vaknade igen gick vi upp och åt frukost. Rostat bröd med marmelad och ost.

Efter frukost gick jag ut med Mira. Så här gick det till:




Jag vill passa på att tipsa om min youtubekanal. Det är där alla mina videobloggar hamnar först. Om just DU prenumererar, betygsätter och kommenterar mina klipp så kanske jag kan bli en "proffessional youtuber" när jag blir stor, så att jag inte behöver ha ett riktigt jobb. Bra va?

Jag har gjort tre olika sorters pepparkaksdeg idag, men inga pepparkakor. För den som inte vet kan jag meddela att pepparkaksdeg ska stå till sig i kylen ungefär ett dygn, så i morgon ska jag göra kakor och bygga hus och allt möjligt!

På eftermiddagen kom storasyster och hennes kille hit med ett flyttlass. Hon ska åka till Kenya i januari och han veckopendlar redan till Bengstfors, så de ska flytta ut ut huset utanför Lidköping och det mesta möblemanget handlar följaktligen här i källaren hemma hos mamma och pappa.
Till kvällsmat gjorde jag pizza. Den var god, men inte den godaste jag gjort.

Känner mig sur och PMSig, så jag har gömt mig i soffan i finrummet där jag inte behöver interagera med någon. Funderar på att stänga av msn också, men man vet aldrig, helt plötsligt kanske någon känner för att lysa upp min kväll och då kanske jag slutar gnälla.

Här är en liten film om min lillebror, den tog tre timmar att exportera, så se den med antakt!




Vi hade roligt när vi gjorde den och jag hoppas att fler tycker om den, för då kanske det blir långfilm av skiten!

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2009-12-14 11:10:29

Haha :D

Snyggt slut på andra filmen!

Postat av: susanna

Publicerad 2009-12-15 22:30:11

jag vill se långfilmen! :P haha

Postat av: Ehsan

Publicerad 2009-12-18 13:39:15

Du får ju uppdatera bloggen oftare fröken, de här håller ju inte.. =)

Men jag måste säga att de är riktigt kul att du kör vlog =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela