Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Sista dagen i Karlshamn och HD-vlogg

Publicerad 2009-12-05 11:02:03 i Allmänt,

Igår började det svida lite i halsen. Kul, tänkte jag, världens förkylning på gång alltså..
Och mycket riktigt; idag vaknade jag efter feberdrömmar med hjärnan på väg ut genom bihålorna. Helt underbart.

I natt var åtminstone sista natten i bäddsoffa på väldigt länge (förhoppningsvis), för idag ska jag åka hem. Har packat ner det mesta nu. Det vill säga det som fick plats i väskorna. Resterande prylar ligger här bredvid och skäms.

Det ska bli skönt att komma hem. Jag tror inte att jag någonsin varit borta från hela min familj så länge. Visst träffade jag min syster i Stockholm för några veckor sedan och det var väldigt trevligt, men den där hemmakänslan saknar jag något helt enormt.

Har köpt de flesta julklapparna här i Karlshamn och det är väl mest därför det är så trångt i väskorna nu, men det är skönt att ha det gjort.

På måndag börjar skolan igen, det blir en lång, men bra vecka tror jag. Förhoppningsvis får jag träffa Sandra också, det var sjukt längesen.

Eftersom Karlhshamn inte är speciellt spännande så har mina videobloggar fått lida, men jag har fått till några åtminstone. Här kommer en, den är ganska lång, men den är ju i HD, så.. Ja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela