Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Hypokondriker och tv-serier

Publicerad 2009-12-02 10:13:56 i Allmänt,

I går vaknade jag med stickningar på vänster sida av halsen. Skitobehagligt var det, och jag kunde knappt röra mig utan att det kändes som att någon gjorde "tusen nålar" på min hals. Så jag typ var på praktiken till lunch, sen gick jag hem och sov lite och sen gick vi ut och käkade pizza på kvällen.

Idag när jag vaknade var stickningarna borta, men jag mådde verkligen jättekonstigt. Jag kan inte förklara det bättre än så, men jag stannade hemma iaf och har bara legat och kollat på serier hela dagen. Eller en serie har jag kollat på. Hung heter den. Inte i närheten av Dexter eller Scrubs, men ganska rolig.

Nu har jag precis ätit paj och har ont i magen. Den var jättegod, men lite stark tror jag så magen är lite tjurig på mig. Den hade hellre ätit yoghurt tror jag.

Jaja.. Jag har inget mer vettigt att berätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela