Hanna - Nittonhundranittio

det som är jag

Festbilder och lite så..

Publicerad 2009-12-20 19:16:16 i Allmänt,

I går var det alltså inflyttningsfest hos Sandra och hennes föräldrar. Den 9 februari i år brann deras hus ner till grunden. Nu har de fått ett nytt och det invidges med stort kalas.


Alex, Sandra och Jag på festen!


Det är ett superfint hus verkligen!


Alex och jag i världens mest bekväma soffa. Seriöst, jag ska ha en sådan när jag blir stor!

Ja, nu vart det ju inte så många blider på själva huset.. Det kanske kommer någon gång i framtiden.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och myser. Det är grymt skönt att vara hemma och inte behöva tänka så mycket på någonting alls. Halv nio kommer storebror med tåget, så då ska jag hämta honom. Vi har inte träffast sen i oktober, så det ska bli kul. Förhoppningsvis ska vi köpa pizza också. Det var många som skrev om pizza idag på Facebook så jag blev sugen och det hade mamma tydligen varit länge, så det är mycket möjligt att vi äter det senare. Så att alla vet.

Jag var med farmor och handlade i eftermiddags, typ mat och sådär. Sen åkte vi till farfar på kyrkogården, fast farmor orkade inte följa med ut, så hon satt i bilen. Jag gick dit iaf och gjorde en snöängel och ett hjärta i snön. Det blev fint. Jag saknar min farfar väldigt mycket.

Har slagit in mina julklappar nu. Eller alltså de jag ska ge bort.. Jag luktar äckligt och borde duscha. Men vågar inte göra det nu, eftersom jag ska ut snart och mitt hår kommer att frysa sönder.

I morgon ska vi åka till min syster och hjälpa henne att flyttstäda och så. Tydligen ska vi åka kl 8. Woho.. Eller inte.. Men men, det ska göras så det är ingen ide att gnälla.

Åh, jag glömde nästan. Dagens bästa låt: Anton Kristiansson – Lilla London
Om någon känner igen melodin är det antagligen för att den kommer från Broder Daniels låt I'll be gone som var med i filmen Fucking Åmål.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-22 01:33:10

Underbart att jag ser packad ut på första bilden ;)

Roligt att du kom som sagt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela